Czy smak ma znaczenie?

Choroba nie wybiera. Kiedy nadchodzi, trzeba zmobilizować wszystkie siły do walki o zdrowie. Ważnym elementem wielu terapii może być specjalna dieta, która dostarczy do organizmu niezbędną energię, białko, składniki mineralne i witaminy. Nie dla każdego dostosowanie się do nowego reżimu dietetycznego jest proste. Dlatego tak istotne jest, aby w miarę możliwości dopasować wybór produktu odżywczego do indywidualnych preferencji pacjenta.


Smak to najważniejsza cecha ułatwiająca przestrzeganie zaleceń lekarskich przy stosowaniu produktów odżywczych.1


Nestle Health Science przeprowadziło badanie konsumenckie, w którym pacjenci dokonali oceny smaku preparatów Resource 2.0 o smaku waniliowym, Nutridrink o smaku waniliowym, Resource Protein o smaku truskawkowym, Nutridrink Protein o smaku truskawkowym.*

Ocean

DOBRZE OCENIANY SMAK!*

PACJENTÓW

¾ BADANYCH PACJENTÓW KUPIŁOBY PRODUKTY RESOURCE*

PREFEROWAŁO

WIĘKSZOŚĆ BADANYCH PACJENTÓW PREFEROWAŁO PRODUKTY RESOURCE*

KOMPLETNE POD WZGLĘDEM ODŻYWCZYM SPECJALISTYCZNE PRODUKTY OCENIANE W BADANIU

Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego. Stosować pod kontrolą lekarza. Resource 2.0: Do postępowania dietetycznego w stanach niedożywienia i/lub w przypadku ryzyka niedożywienia. Resource Protein: Do postępowania dietetycznego w stanach niedożywienia i/lub w przypadku ryzyka niedożywienia, któremu może towarzyszyć zwiększone zapotrzebowanie na białko.
* Badanie przeprowadzone w miesiącach kwiecień-maj 2017 na próbie N=200 pacjentów, którzy spróbowali produktów Resource 2.0 o smaku waniliowym, Resource Protein o smaku truskawkowym, Nutridrink o smaku waniliowym oraz Nutridrink Protein o smaku truskawkowym.
** Badanie przeprowadzone w miesiącach kwiecień-maj 2017 na próbie N=200 pacjentów, którzy spróbowali produktu Resource Protein o smaku truskawkowym oraz Nutridrink Protein o smaku truskawkowym. Wynik podany z uwzględnieniem grupy pacjentów, którzy dokonali wyboru jednego produktu. N=175.
1. Ruxton C. Compliance with Oral Nutritional Supplements and the Role of Taste. CN Focus Vol.6 No.2 June 2014